Tagga




Gårdagen var jätte bra!
Åt tacos med mamma innan jag drog vidare till Mumma för att träffa Emilia :)
Senare på kvällen kom bla saknade Ellie också! mkt trevlig kväll.

Lite små trött var man allt när jag åkte iväg till jobbet, men när jag slutade
kl 14 åkte jag hem och vilade lite så nu är jag pigg och glad igen!
Sitter och taggar med så hög musik att jag knappt kan tänka :)

Ska dra vidare till Karro sen där också sara,sandra och ylva är.
Får se vart det blir ikväll, jag ääääälskar ju MUMMA.
Rätt knäppt att när man väl är ledig så vill man till sitt jobb iaf, men
finns inget ställe som just de !

                          

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback