Fortsättning



Lika bra att ta resten nu också annars blir det aldrig av!
Har varit vaken sen 5 imorse (fortfarande inne i Thailandtiden) så har gjort allt
och ingenting idag. Ikväll blir det iaf bio :D


Då ska vi se efter drygt en vecka på Lanta tog vi oss till uuuunderbara
Phi Phi.













Både min och Jakobs favorit under resan!
Bra bad, fina stränder,jätte bra dykning, bra fest , lagom stort och trevligt folk =)
Dykningen var jätte bra,  var så nervös eftersom det var 1 år sen jag dök och bara hade gjort
10 dyk ...Men gick huur bra som helst :D
Kom en sköldpadda 2 cm ifrån mig så var tvungen att flytta på mig för den ville simma in i mig =P..häftigt!
Vid lunch åkte vi till stranden där The Beach spelades in, krylla av folk så vi var så glada att vi inte åkte dit med någon speedboat då man knappt såg stranden för alla båtar.

Här träffade vi även 4 st som kom från Åland som vi festade med, tyvärr fick ja bara med 2 av dom på bild när dom skulle ställa upp och thaiboxas..=P
Sista bilden är på mig och en bartender..fick agera DJ då det bara var jag och Jakob i hela baren och när jag fick välja låt så kom det massor och ville dansa så då var jag tvungen att välja låtar=P....Skulle varit ngt för dig Karro ;D


Resan började gå mot sitt slut ( alldeles för fort) och eftersom vi ville flyga till Bangkok så spenderade vi dom
sista dagarna på Phuket, Kata.









Trots att vi igentligen inte ville åka till Phuket så blev det riktigt bra ändå!
hitta ett litet och mysigt hotell och vi höll oss mest till poolen där det inte översvämmade av
turister!
Åkte till Banglaroad en kväll och festade men ärligt talat  det ju 10000 ggr bättre fest
på alla dom andra ställerna vi varit på!
Besökte även Håkans bar som ni kanske seer =P

Bangkok





6 miljoner männsikor i denna stad, HELVETE vad folk!
Avgaser så man börja hosta, och taxin stod still pgr av all trafik!
Hitta iaf ett mysigt hotell med pool på taket.
Åkte till ett jätte stort shoppingcenter och gjorde av med dom sista pengarna!


Har haft en helt jävla underbar resa! Kunde inte varit bättre. När ja sitter här och kollar på alla
bilder känns det som ja är där igen, så tittar jag ut igenom fönstret och förstår att så är inte fallet!


// Emsy


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

Ååå stumpan, ni verkar ha haft de helt underbart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback