Puss



Då var helgen över lika fort som vanligt!
Har iaf haft en toppen helg!
Tyvärr blev det ingen utgång mer än till Mumma ( iof var de ju de jag ville
men fick sug av att gå ut och dansa, men när det är 40 pers är man inte så sugen längre!)
U s c h vad jag mådde skit i igår, tyckte inte riktigt jag förtjänade det, men vid 3 tiden fick
jag och jakob i oss limpmacka och sparrisoppa iaf :) Var hemma hela dagen och bara myste..
Juste ja...haha vet inte om ja ska skriva detta men gör det iaf...
I lördagskväll kom jag väl hem vid 2 tiden, vid halv fem (?) vaknar jag av att jakob kommer hem,
(som igentligen skulle vara i gbg och komma hem söndag eftermiddag )...han hade tagit TAXI!
Haha ni kan nog bara gissa vad han fick punga ut, min lilla älskling! Han ville hem till mig <3
Men blev lite arg att han slängde ut massa pengar på en sån skit sak, men är man full så är man,
lite små ångest hade han allt, fick inte prata om det...hehe! Älskar honom!





            

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

Gud va sött! :) Fick han ställa in vinterresan nu då ;P

Postat av: marros

ååh va sött av han :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback