Jägarna



Sitter faktiskt i skrivande stund hemma hos mor och far!
Har en liten kort rast mellan mina 2 arbetspass , och eftersom jakob och
en kompis är hemma hos oss och sätter upp en fläkt (ser ut som ett bombnedslag)
kände jag att lika bra att åka hit och få en lungnstund innan jobbet!

Igår var det en jobbarkompis som ville byta sitt 9-18 pass mot mitt 17-01.30 pass,
man är ju inte dum så passade på att ha mysfredag med den bästa!
Jägarna 2 på bio fick det bli! Älskar ju svenska filmer så denna var toppen!!

Oj vad tiden går, jag som skulle hinna vila!
Äsch vila får ja göra i graven, nu måste ja sätta igång!
Ha en bra lördagskväll alla!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback