Surprise!



Hej nu var det allt ett tag sen!



Igår var jag ledig, jag och mamma grejjade här hemma hos mig,
städa min smink/garderob..rensa lite och städade upp:)
På kvällen var det dags för surpise fest för Maria!
Samlade ihop hela mumma gänget och överraskade henne
i personalrummet när hon hade slutat jobba :)
Vi tog med henne på middag på hennes favorit restaurang KingFisher,
efter maten gick vi tillbaka till mumma för lite lek och dryck!
Jag tror och hoppas att hon blev riktigt glad och överraskad :D

Mamma har varit här idag också, fikade lite och sen åkte vi och köpte
ny duschdraperistång ( maria nu når det marken ;)) och så fick jag en
blomma av henne också =)
Börjar jobba vid 18 , så blir nog en kaffe på stan innan dess!
Imorgon hade jag bestämt att vara med Annie men igår skulle vi kolla
vilka som skulle jobba kväll eftersom det verkade som att ingen jobbade..
khsdlsaihflsifa faaaaan jag hade tittat fel på schemat, JAG jobbade..
Så blir tyvärr inget mys med Annie utan jobb hela kvällen imorgon med.
Som tur är kommer det mer dagar!

// emsy


Bild lånad av Emila

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback