Presentjakt



Det var med lätta steg jag gick en promenad till jobbet i morse, och
tyvärr med väldigt tunga steg hem! Varför är det så lätt att gå till någon/något
och så tungt att gå hem ?
Vilken tur att maten väntade på mig i kylen, självklart tacopajen jag gjorde igår!
Snart blir det Top Model!

Imorgon jobbar jag kvällen så på dagen ska jag fixa present till lördag!
mycket paket som köpts/ska köpas,
regina,karro,sara,catat/oskar,mamma,farsdag osv..
Tur att det är kul att leta paket :)
Och så blir det såklart en fika med Malin innan jobbet också!

Å vet ni ? Har ätit årets första lussebulle :)
Satt fint i kistan!

                                                  


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback