Födelsedag


( detta inlägg blev 1 dag försenad )


Igår var det min 24-års dag.
Inte så värst spännande om ni frågar mig, fick iaf en
jätte god lunch hos farmor och farfar och paket så klart =)
Sen var det faktiskt dax för jobb till natten!
Höll ju nästan på att glömma (NOT) fick blomsterbud också,
så klart av mitt hjärta som befinner sig alldeles för långt borta!


Imorse när jag steg upp för att öppna Mumma hade det inte
blivit många timmars sömn, tur man har fijona så man kan sova
någon extra minut ;D
Efter jobbet åkte jag direkt för att hämta min söta vovve ,
åkte och handla, slängde av mig jobbarkläderna och tog
en promenad bort till mor och far!
Jag stod för middagen och dom för efterätten, bra upplägg ;)
Gjorde fläskfilé pasta men kantareller,champiner,paprika och cognac.
Efterätt blev min absoluta favorit, Creme brulé !

Nu sitter jag här i min mysdress med en värmefilt (Steffie) på fötterna!
Tänkte lägga mig i sängen om någon timme och läsa min bok.
Känns riktigt skönt att ha en lugn lördag, kroppen behöver det känner jag!







// Emsy






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback