fun week


God morgon!
Kom precis in efter en morgonpromenad !
Ska strax fixa till mig & gå en till promenad innan
Annie kommer och hämtar mig ! Vi ska åka till
Lidköping! Hon ska på lägenhetsvisning så jag följer med
och sen blir det såklart kik på stan och lunch/fika :D
Ser jag framemot :)

Imorgon ska jag klippa & slinga mig, dyrt- men nödvändigt!
Har stora tankar om att bli brunhårig-mycket billigare =P

onsdag efter jobbet ska jag och Karro till Mumma -open mic är det på
lagret ! Ska bli roligt att se, förra gången jobbade jag själv inne på
själva Mumma så jag såg inget av det !

torsdag har jag inga plander än, förutom jobb så klart!

Fredag är det först jobb som gäller, sen är det tänkt att ta ett glas vin
med en jobbarkompis =), kanske att saknade Malin kommer hem också,
då blir det övernattning och mys!

Lördag är det först jobb, sen F.E.S.T , Catherine & Oskars 50-års kalas!
Tror det kommer bli toppen kul!

Söndag är det farsdag, fira pappa , sen en tripp till Tibro och hälsa
på Mummi och Ukki, saknar dom så!





                                   


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback