För 1 månad och 22 dagar...



sedan var det jag fick krama om min älskling!
Att jag saknar honom vore att underdriva!
På torsdag hämtar jag honom i Skövde <3

I Söndags åkte jag och Micke till Skövde för att julshoppa!
Haha gör aldrig om att ha vinterjacka och springa runt i 100 affärer!
När ja skulle ta av mig jackan upptäckte jag att jag hade en stor tandkräms
fläck på tröjjan så den gick ju inte att ta av sig =P
Så fick gå runt och svettas samtidigt som jag bar massa tunga påsar..
Efter allt detta blev det middag hos farmor och farfar ! GOTT!

Idag ska jag och Karro på bio, breaking dawn SÅKLART!
Åh vad jag längtat!
Är faktiskt leeedig idag så ska snart gå på långpromenad med min
prinsessa som ligger på balkongen och göttar sig =P
Sen ska jag ta hand om all tvätt från i söndags plus att jag
ska städa, måste vara fint när jakob kommer hem :D

Imorgon blir det Open mic på Mumma med Annie .

PÅ TORSDAG KOMMER JAKOB HEEM!!!!!!








Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback