Dagen D



Åh ni kan nog inte fatta vad jag längtat efter denna dag!
Har kollat på almenackan i snart 2 månader , och så plötsligt
är dagen här!
Så nu vill jag bara att klockan ska bli 14.30 då jag ska hämta upp
det bästa i Skövde !

Har precis käkat frukost och betalat räkningar!
Vet att de inte är den 25:e, men jag får inte heller lön den 25:e,
så lika bra att betala så kan jag ängna varje sekund till annat =)

Nu blir det långpromenad med en mycket trött steffie som ligger och
värmer mina fötter ! Undra hur hon kommer reagera av att Jakob kommer hem?
Hon kommer bli så avis när jag inte kan ge henne 100% uppmärksamhet =P
 



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback