5 av 5



Har haft en av dom bästa helgerna !

I torsdags fick jag äntligen krama om Jakob, som jag längtat!
Kunde inte sluta le, äntligen var han hemma!

I fredags fick jag först pannkaksfrukost som han hade fixat till mig ,så sött!
Sen jobb 10.30 - 17.00. Efter jobbet blev det lussefika hos Jakobs mamma.
Mycket som ska hinnas med när han bara var hemma i M-stad i 2 dagar!
Dirket hem för lite kvällsmat innan det blev Guldfredag på Mumma.
Jakobs kompisar kom förbi också, blev en bra fredag!

I lördags var det äntligen dax, som jag längtat!
Stig körde oss till T.boda där tåget skulle ta oss till Stockholm.
Väl framme var vi väldigt vilsna, haha vi gick åt fel håll så kom till gamla stan
och gick in på en fiiin restaurang för att äta lunch. Blev kanske lite lyxigare än
vad vi tänkt, men så värt det!
När man inte varit i Stockholm så mkt så känner man sig lite lost,
men vi klara att orienterade oss fram till vårat hotell, där vi fixade oss inför kvällen!
Champange på hotellet innan vi begav oss till Wallmans !
VILKEN JÄVLA KVÄLL! Suuuuper god mat, otroligt bra show, och en jävligt bra nattklubb!
Kunde inte varit bättre, rekomenaderar det starkt!


Självklart blev det den efterlängtade hotellfrukosten på söndagsmorgonen!
Jakobs flyg gick 15.30 från Skavsta, så gick på julmarknad innan vi körde honom till
flygplatsen! Hatar att säga hejdå till honom igen!
Som ni vet hade vi storm här igår, jakobs klasskompisar som också varit hemma i Sverige
i helgen skulle åkt från Göteborg....När jakob landat i Rom får han ett sms - deras flyg är inställt,
kommer ner på torsdag!
Usch vad jag tycker synd om jakob! Han har inte tillgång till deras bil, han fick sitta på roms
flygplats till mitt i natten då ett tåg tog honom till hans lägenhet.
Eftersom han inte har någon bil vet han inte hur han ska handla lr komma till jobbet..
ingen kan engelska så ingen förstår honom när han frågar efter hjälp.
Jag skulle få panik att vara där nere själv & inte veta vad man ska göra innan dom andra
kommer ner..
Tur i oturen att det är Jakob det händer, han klarar allt !! <3


                                                

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback