Good morgon!



Idag börjar jag kl 11 så ska faktiskt bara ta det lungt innan dess , så skönt
att inte behöva stressa på morgonen!

Igår var jag lediig, och guud vad trött jag var! Tror all trötthet kom efter
jobbhelgen !
Mötte iaf upp Malin för en kaffe i solen! Hon har nu åkt tillbaka till Skåne :(
Vid 1-tiden hade jag tid hos frissan, slingor!
Resten av dagen hade jag mys med min Jakob !

Förresten så blev det aldrig ett glas vin hos Josse i Fredags utan
söta Karro kom förbi mumma i stället så tog vi ett glas där i stället,
sååå roligt att prata lite med henne, var så otroligt längesedan det bara
var jag och hon !

                      


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback