Feels good



Nu är det äntligen fredag igen, veckan har gått fort som vanligt !

Igår efter jobbet var det mys uppe i Reginas pojkvänns lägenhet ( som är i spanien)
med massa gott plock och lite vin! jätte mysigt och gott :D

                                            
     


Idag vaknade jag upp kl 5 super pigg, kunde verkligen inte somna om.
Men tillslut fick jag någon extra timmes sömn.

Nu ska jag städa klart lägenheten, började igår men har golv och min
STÖKIGA garderob kvar..tror alla mina kläder ligger på golvet i den just
nu :/
Måste också kolla om jag har något fint att ha på mig imorgon ,
för då är det feeeest!
Och på söndag är det personalfest..ojoj lite mkt av det goda känner jag! =P
Men det är jag värd känner jag, sen har jag fått schemat för maj ut
och ser inte ut att bli så mkt av det goda då så man får njuta av sin ledighet :D

ha en bra helg alla !!

// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback