Zyx



Skit också, har världens halsont !!
Ska till apoteket sen innan jag börjar jobba och
köpa zyx, dom är riktigt bra !

Igår var det ju presentletar dag..gick så där till en början!
Var hemma och väntade på att en viss affär skulle öppna kl 12,
sen när ja kom dit så var det stääängt! blev så jävla frusterad!!
Men allt löste sig så nu har jag några paket åt den bästa !!

Kom annars precis in efter en långpromenad med Steffie, smart som jag är
tar ja bara på mig en munkjacka, blev väldigt kallt faktiskt, så nu får vi hoppas
att jag inte blir sjuk ?!

Nu ska jag ta en kopp thé och hoppas jag mår bättre snart ! :)


                                   

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback