zoombie


Usch vad dåligt jag sov inatt!
Var hemma runt halv 12 från jobbet, kolla lite på tv för att varva ner innan
jag la mig i sängen...försökte , försökte och försökte sova men gick verkligen inte,
tror jag låg där i 2 timmar innan jag gav upp och satte på tv:n igen..
senast jag kollade på klockan var hon tre och tog ett bra tag innan jag somnade efter det! :(

Skulle ätit mysfrukost med Regina och Lovisa idag men när ja vaknade vid halv 9 var jag
heeelt borta, så besämde att jag nog behövde ligga kvar i sängen och sova vidare!
Tråkigt, men just nu känner jag att det var ett bra val, måste lyssna på kroppen ibland också!

Ska snart förbereda maten för ikväll, så de bara är att värma ikväll när jag slutat!

Kl halv 3 ska jag äntligen få träffa Malin !!! har inte träffat henne sen
i sommras ! <3

Ha en bra torsdag !!

// Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback