Uuunderbart



Ställde klockan på 8 imorse , tog med mig Steffie och tog en springtur,
och det ångrar jag inte nu, nu är det RIKTIGT varmt ute,
blåser inte alls så där mycket det gjorde igår!
Får gå upp tidigt så knappt några är ute nu så här i början
när man kanske inte seeer så "lätt" ut =P
Tyvärr är det snö kvar i skogarna annars gillar jag bäst att springa
där, men med detta väder så lär det inte dröja länge :D

                                               


Ska röja lite bland mina kläder idag med, Jakob flyttar hem i helgen
och han har ingen plats =P är ju van vid att bo själv nu så jag ju
brett ut mig =P..ska bli så underbart att ha honom hemma igen
fast har gått väldigt bra att bo ifrån varandra också, känns bra eftersom
att efter sommaren kommer han flytta tillbaka ..men vi klarar allt,
efter snart 7 år tillsammans så vet man vart man har varandra :)


Ikväll jobbar jag till cirka 23:00 så vi hörs imorgon igen!

// emsy


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback