Mummmmms



Sitter och gottar i mig rester från igår!
Jag och Jakob gjorde helstekt fläskarré som fick ligga och gotta till sig
i en timma med massa gott, som vi sedan gjorde väääärldens godaste sås på
med mumsfillibabbis hasselbackspotatis :D

I helgen har jag jobbat , fredag-söndag, men i fredags fick jag jobba
8-16 då en var sjuk..heelt underbart att få sluta tidigt någon dag.,de är man inte
bortskämd med! Så då gjorde jag och jakob jätte god mat och hade
myskväll med film och godis =)

Snart börjar top model så ska stänga av min vän här och
bara kolla på tv resten av kvällen..somnar nog om 5 min =P

                            







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback