Jösses


God morgon på er!

Ilördags åkte jag hem till Anna-Karin vid halv sju.
Kollade på melodifestivalen och drack lite vin ..
Gick sen till mumma där det var massa folk, riktigt kul!
Blev lite tiquila vilket jag skulle hoppat....
Igår låg jag fram till fyra utan att röra mig..försökte dricka
lite vatten men det kom upp....:S
Har nog aldrig varit så bakis, fyyyfan!
När jag började leva igen så myste jag och jakob till det
med lite mat och godis och film :)


       


nu har han lämnat mig igen, men han kommer faktiskt hem om
cirka 3 veckor och stannar ända till efter sommaren!
Hans praktik har blivit förflyttad från  Nimbus i Göteborg
till Lugnås, så han har sagt upp sin lägenhet !
Så otroligt glad för det! äntligen få bo tillsammans igen !


Hahha känner mig lite små bakis idag med, går det?..=P
Men idag blir det inte soffläge iaf, skulle varit ledig idag
men fick ett litet pass iaf, så nu har jag 15 dagar i sträck :D

ska bara dricka upp mitt kaffe, sen ska jag gå en riktig lååååååång promenad!!

/ emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

Åh va kul att höra att ni ska bo ihop igen! :)

I efterhand är det nog värt allt slit!

Kramar

Postat av: Anna-Karin

Vi får göra om det snart igen men med lite mindre vin och tequila:) Mumma var ju riktigt kul med, lite högre medelålder än statt med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback