God morgon



Ojoj, bliir ibland lite trött på mig själv..kl är 10 och jag
har redan handlat och tagit en springtur med Steffie..
Jobbar ju rätt mkt nu så tror en sovmorgon hade gjort gott
men får väl lägga mig lite tidigare ikväl istället :)

Dricker mitt underbara kaffe och ska snart gå ut med steffie igen
tänkte jag, rätt fint väder ju och nu när man väl har börjat dagen
så är det lika bra att köra på =)
Tyvärr börjar mina underbara skor bli utslitna så får börja titta
på ett par andra par, eftersom jag har såna problem med mina
jävla fötter så känns det viktigt att ha bra skor !


                             

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback