Det var ett tag sen!



I helgen jobbade jag väääldigt mycket så det var så himla
skönt att dirket efter söndagens pass gå raka vägen ner till tåget
och åka till Jakob !
När vi kom fram tog vi en romantisk kvällsmat på Burger King =P
Åkte sen hem till honom och satte på en film och somnade tidigt!
I måndags gick Jakob till skolan så ja åkte in och shoppade lite som vanligt, hehe.
Blev ett par byxor,ett par leggins,en skinnjacka och ett par skor...och jag som
fick bajs dålig lön...:D

På tisdagen tog vi en sovmorgon! Så himla skönt att vakna av sig självt och inte
en irriterande klocka ! Åt en god frukost, sen tog vi oss ut i det underbara vårvädret (?)
och gick faktiskt in till Kungälv ( cirka 6 km, att få med jakob på en sån grej är stort =P)
kollade i affärer och gick runt i staden.! Så mysigt när solen är framme!
När vi kollat klart tog vi lunch på en fantastiskt god restaurang. Var lunch
buffé, fanns allt från sushi till husmanskost så min tallrik innehöll lite allt möjligt , mmmums!
På kvällen åkte vi in till Gustav och Frida för pannkaksbak :)

Igår gick tåget vid halv 10, kom fram cirka fem i tolv, började jobba tolv
och kom hem vid 23, såå var lite små trött igår !

Men idag är ja utvilad och ska snart ta tag i städningen har jag tänkt!
Ikväll ska nog några av mina underbara jobbarkompisar följa med hem
och kolla film :)

                    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback