Bachelorette



God middag !

Klockan är ju igentligen 10.18 just nu, men känns som jag
redan har ställd om mig!
Lite små segt i lördags när man slutade jobba kl 2...då blev
kl 3 helt plötsligt och så skulle man upp och jobba kl halv 11,
vilket igentligen blev halv 10..haha..men de gick ju bra :)

Så nu är jag inne på min 15:e dag i sträck, alltså imorgon är jag ledig!
Jakob fyller år på lördag så får bli en presentletar dag imorgon!


Igår var det säsongspremiär för bachelorette sverige.
Riktigt bra..sen var Charlie med, han kommer här från Mariestad,
men kan verkligen inte sätta fingret på varför jag vet vem det är..
har för mig att jag och Malin.P var med honom ibland..hm...?!

           

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback