Röd torsdag



Fyhelvete vad skönt att vara ledig idag, sen att
dagen igår var en av dom värsta jag upplevt gör ju inte saken sämre ;P
Ne så illa var det kanske inte ( men Nästan ), SJUKT mycket matgäster på
lilla mumma...jag var kock och till hjälp en lärling...pust!

Imorse pussade jag mitt hjärta hejdå som är och njuter i sommarstugan!
Önskar så jag kunde följa med, men sjukt mkt jobb denna helg så får bli
någon annan dag !
Har iaf gjort årets första minigolf runda! Vann gjorde jag så klart ;)

Nu har jag precis kommit hem, fick lite grillat hemma hos föräldrarna :)
Tänkte ta mig en promenad med Steffie innan jag sätter på mig
myskläderna och laddar batterierna inför helgen!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback