Välkommen in !



Åh gud allt känns så konstigt, det är freeedag ,
och här sitter jag och är L.E.D.I.G :)

Kom hem från Saltö vid 12 tiden.
Vädret har varit kanon tills idag, och vi hade bestämt
att om det regnar åker vi hem, finns lixom inte allt för mkt att
göra i en sommarstuga när regnet öser ner!

I söndags förmiddag åkte vi iaf först ner till Göteborg,
Mamma och Pappa har en lägenhet där dom brukar låna så vi
åkte dit och hade en riktig lugn första semesterdag!
Gick lite på stan och på kvällen beställde vi upp mat och
kolla film !
Åkte dagen efter till Saltö, har verkligen haft tur med vädret,
vi kollade vädret innan vi åkte ner och såg ut som att det skulle
bli skit väder hela veckan meen ack så fel dom hade :D
Har haft hel dag på havet , med stopp på Koster för mat !
Shopping i Nordby, Lunch i  Strömstad, Räkfrossa på altanen med
gott kylt vin , vin kväll hos grannen och sol och bad så klart!


Nu sitter jag här själv med musik på högsta volym och bara njuter !

Ikväll ska jag dricka massa gott vin !
Imorgon åker vi till Trollhättan och dricker ännu mer ;P

Nä nu ska jag fortsätta med min underbara semester !

/ Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Regiina

Ååh vad härligt det låter! Njuut av semestern för det är du så himla mycket värd!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback