Freeedaag


Imorse vaknade jag av att telefonen ringde....ÄLSKLING!!
Blev så glad, han hade kommit hem sent inatt bilen hade krånglat men nu var han
i göteborg och mådde bra !=)
Han kommer till mariestad vid 8 tiden, tyvärr jobbar jag till halv 2 men imorgon
är jag HEL ledig så då ska vi ta igen förlorad tid :D

På morgonen har jag hunnit med en långpromenad med lilla Steffie, perfekt
gå ut och gå väder idag så tror allt att de blir en till promenad strax!
Sen har jag även städat här hemma, renbäddat moppat golvet..ja hela kittet!

Micke skulle komma till stan i eftermiddag med och om han hinner komma hit innan
jag börjar jobba så blir det en fika på stan!




// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback