Det var inte igår!


Hallå alla!
Det var verkligen inte igår, har varken haft tid lr lust att skriva något
och sen har jag ju faktiskt varit på en underbar semester. Och blogga på semstern är något
jag aldrig skulle göra=P

Den 25:e december gick flyget till Malaysia - K.L
Dom två första nätterna hade vi förbokat på ett hostell för cirka 20-lappen.
Helt OK för en billig peng, vem spenderar hela dagarna på hotell rummet iaf?
Vi hittade iaf en reggae bar där vi spenderade kvällen. Karro mådde inte så bra så jag och jakob stannade
kvar och pratade med några finnar och rökte vattenpipa!

Dagen efter åkte vi till Twin Towers, tyvärr var biljetterna slut för att åka upp i tornen.
Men de fanns ett stort köpcenter också som vi gick runt i och TITTA, för mer hade man inte råd med.
Bara Dior och såna butiker överallt så man kännde sig lite fel ute när man gick runt med flippflopps=P

K.L blev man nöjd med efter två dagar så var skönt att slippa folk samlingarna och åka till ett
lugnare ställa - Langkawi.

En liten men behaglig liten Malaysisk ö.
Här bodde vi på ett hostell som var snäppet bättre- egen dusch !
Här hade jag inget att klaga på faktiskt, är inte så kräsen som man kanske kan tro!
Här på ö:n drack vi gott, åt gott, sola&bada,hyrde moppisar och åkte runt . Ett stopp blev bla på
seven waterfalls. Äntligen fick jag bada i vattenfall !! :D




Detta var första veckan av semestern.
Nästa vecka skriver jag om någon annan dag.
Nu ska jag lägga mig så jag är pigg imorgon för dubbel pass!

// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback