26 januari



Tjollahopp!
Ska snart cykla iväg till jobbet, skulle igentligen börjat fyra men får börja
tolv istället, man tackar!! så här i januari och februari är man tacksam för varenda liten
timma!
Idag när ja kommer ska jag laga massa,massa mat =)

I lördags var jag ju ledig ! Hade en så himla bra dag!
Började dagen med brödbaknig som fick bli våran frukost, måste säga att jag verkligen lyckades :)
Gick sen ner till stan och kollade lite, blev faktiskt en tröjja för jakob och en födelsedags present
till bror min för mig. Lyxade även till det med lunch på stan !
Efter ett litet besök hos mamma och pappa åkte vi hem och bara hade det mysigt
med matlagning, film och massa gottit !

Denna vecka är jag ledig söndag-måndag så då passar jag på att åka ner till
gbg! är så otroligt shoppingsugen så ska allt passa på när jakob går i skolan ;D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback