Smink party



Nyss hemkommen från ett smink-party hos Lovisa !
Fanns massa fint som man ville köpa , så tog med mig katalogen hem
så jag kan titta lite själv och välja vad jag verkligen behöver!

Imorgon innan jobbet har jag bokat klipp och sling tid,
alltid kul att känna sig lite fin i håret =)

Har ju också haft Jakob hos mig sen i Måndags , har varit super
mysigt att ha någon här hemma. Vi hade en riktig mysmåndag,
jag lagade super god fläskfile med parmesan och getost och
till efterätt blev det paj! Nu är han på väg till Björnrike för
att åka skidor över helgen! Lite tomt är det allt !


Nästa lördagkväll är jag ledig, någon som är fest sugen??:D




Ne om jag ska lugna ner mig lite så jag kan somna snart !
God natt !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback