Onsdag



Det var verkligen behövligt att vara ledig igår.
Efter väldigt mkt jobb i helgen så var kroppen rätt seeg.
Men nu är man pigg igen, och jobb väntas i kväll :)
Får ju jobba med Regina och Lovisa så det ska allt gå bra !

Igår var en riktig slappar dag...iof blev det många promenader
men lilla steffie, och långa blev dom!
Bror min var här och hälsade på med ..
I måndags när jag cyklade hem från Lovisa så fick ja en lårkaka
av att jag ramlade! Och igår så drog Steffie lite så jag sträckte andra
låret..haha så det värker i båda nu =P


                     

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marr0s

awww stackars <3

Postat av: din älskade bror

ingen bild eller ord om skunken? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback