En bra helg!



I Fredags när jag slutade vid fyra kom bror min till Mumma så tog vi en fika!
Han fick även en förtidig födelsedagspresent. Han åker snart på kryssning så tänkte
han ville ha den lite tidigare :)
Åkte sen hem och fixa iordning mig och väntade in Marre!
Så kul att träffa henne igen, Josse följde även med upp en svängis.
Hade det riktigt trevligt här hemma , men vid elva tiden väntade taxin på parkeringen
som tog oss till Mumma...haha när ja väl är ledig så åker jag dit ;P
Riktigt kul där med, när vi var nöjda gick vi förbi pizzerian och moffa framför tv:n innan
vi slockna båda två :)

I lördags var man lite halv seeg så när Marre åkt hem gick jag till
Mamma och Pappa och hade en liten "hejdå" lunch..Dom sitter nu på Arlanda
och kl 23 ikväll är som på väg till Thailand..inte lite avis !! Jag måste boka en ny
resa snart så jag har något att längta till!

Jävla blixt, men ville igentligen bara visa upp min nya kjol :O)


Hela lördags kvällen jobbade jag till cirka 01.30 , cykla sen raka vägen hem
för att orka gå upp 8 imorse för ännu en jobbpass!

Imorgon blir det tvätt, sen vid 12 kommer älsklingen hem!
Han har inget i skolan och på torsdag åker han och åker skidor så då får
vi några dagar ihop, lycklig!!

Nu ska jag kolla Wallander!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback