Dagens bästa mål



Sitter och äter, Frukost! Åh varje gång jag vaknar så måste ja gå direkt till
köket och sätta på bryggaren och göra iordning frukosten.
Jag fungerar inte om jag inte äter med engång...ett tag tog jag promenader
men Steffie innan ( ska ju förbränna mer) men det ända jag tänkte på var att
få komma hem och få äta..haha så jag gav upp det...=P

Igår kom jag nog hem vid 11-tiden..kollade lite på Kvällsöppet med Ekdal innan
jag försökte sova..Handlade om fruinport. Usch så hemskt när man är i Thailand tex
och ser en tjock svettig äcklig gubbe men en söt liten flicka gå runt och hålla handen..
Att dom inte skäms??


Idag börjar jag inte förens fyra igen, men det skulle nog bli en liten
kaffe med regina och lovisa innan jobbet börjar :)


    


                                                                                       // EMSY

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: reeegina

FRUUUUKOST! Jag älskar också frukost, jääättemycket!!!!!!!

Postat av: Catherine

Ha inget dåligt samvete över att du inte promenerar innan frukost. Blodsockret är lågt efter att ha varit utan mat i minst 8 timmar och förbränningen är inte högre på morgonen än senare på dagen. Bättre att vara mätt o glad, så orkar man gå lite längre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback