Bil ?


God morgon på er!

Äntligen söndag !
Igår jobbade jag först på morgonen 8-14.30..cyklade fort hem så jag hann precis
duscha av mig innan mitt andra pass började. Skulle stå nere på teaten och sälja
lite mackor och dryck. Riktigt kul faktiskt!

Nu är jag äntligen frisk också!
Var riktigt rädd att det hänt något konstigt med min rygg, har aldrig
kännt sån smärta! Men var antagligen att jag bara hade legat hela dagen,
inget jag brukar göra precis!
Nog om det,  kl halv 1 ska vi bort till mamma och pappa på lunch..sen kanske
vi ska åka och kolla på en bil..ska köpa något "billigt" så någon snygg blir det inte=P


                
                                                 

Ska fixa iordning mig lite innan vi ska gå !

Ha en bra söndag !
// emsy



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tjenare, vad göres? :)

Postat av: Anonym

allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback