Annorlunda hjärtans dag



Åh ser ni att min blogg förändrats nu? Tack snälla Regina, du är bäst !!!


Annars sitter jag här med en filt och dricker en kopp värmande kaffe!
Igår var det en väldigt annorlunda dag, både att det var alla hjärtans dag, och att
det var en måndag.
Igentligen tycker jag att det är lite överskattat med alla hjärtans dag,
jag visar jakob hur mkt jag älskar honom varje dag, inte bara den 14:e feb..?
Nog om det, efter mitt jobbpass 14-19 , powerwalka (!!!) jag och Nathalie till
Lovisa. Hon bor en bra bit bort så när vi väl var framme var man helt slut!
Där väntade Elin,Lovisa,Emilia och Pontus. Dom hade köpt kex,ost och
massa gott godis! Drack min julklapp ( tack jocke smaka super ) ,
efter ett tag ville så klart singlarna dra till några i stan, men jag kännde
att det var lika bra att dra hem, hade ju lilla steffie här hemma också!
Och idag är jag väldigt glad att det blev relativt lugnt för jag mår jätte bra!!
Tack för en jätte rolig kväll tjejer plus Pontus !


                  
                  
                            
                   
                  

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

Fräsch bloggen blev!

Var det Crémant bourgognebubblet du fick i julklapp? Den är min favorit nämligen :)

Postat av: Anonym

Tack , Regina hon kan ! Ja det var den jag fick :)

Postat av: elin

tack själv goding :) gud vad fin din blogg är nu!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback