Aaaaaaaaaaaaj



Usch fyfan vad dåligt jag har mått!
Började igentligen efter utgången i lördags..började känna mig
lite hängig men som vanligt ignorerar man det och går och jobbar både
måndag och tisdag fast man inte mår bra, några alvedon och man tror man är frisk!
Natten till onsdags sov jag inte många timmar, hade vääldigt hög feber och hostade
så jag nästan spydde..Låg i soffan från morgon till kväll, klarade knappt av att gå
på toa allt var som en dimma..:(
Natten till torsdagen hade jag mkt lägre feber men självklart är det något annat
då..min rygg.! Har aldrig i hela mitt liv haft så här ont..det pulserar i HELA rygggen kan inte
ligga,sitta lr stå upp..vet inte vart jag ska ta vägen..
Mamma och pappa hade köpt med någon "mirakel" kräm från Thailand ..inte ens
den hjälper...har även provat allt på apoteket..
Jag har vilken annan smärta som helst, bara inte ryggen..man kan ju inte göra något..
har man någon annan värk kan man iaf försöka sova , men helt jävla omöjligt när man har
så här ont !!!!
Idag är den iaf en promille bättre vilket gör att jag iaf känner att jag orkar leva med den..
Ska jobba ikväll så ska proppa i mig allt jag har här hemma och hoppas att jag kan stå ut!

Förlåt för det väldigt peppande inlägget men nu vet ni att jag lever....knappt!


                           


// Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marr0s

Gumman, du måste lyssna på din kropp! Ibland måste man faktiskt strunta i pengar och jobb , annars kan det kommer tillbaka tusen gånger värre i framtiden. Sliten kropp å kasst immunförsvar! Så ta de lugnt, det har man rätt till ibland! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback