Lucia


Hallå!
Precis kommit hem efter att handlat, hade riktat in mig på
en grej jag ville äta när jag slutat jobba ikväll, och så
finns inte det!! Då blir ja så arg så köper inget =P....
Tur att jag snart ska äta lunch hos farmor, man brukar hålla sig i en vecka :)

IMORGON kommer älsklingen hem!
tiden har faktiskt gått rätt fort, och om 1 vecka och 1 dag
åker vi...heeeeeeeeeeeeelvete vad skönt!

"julafton" var kanon, många fina paket :
Flightbag,reseförpackningar av schampoo o balsam,solskyddsfaktor, reseguide thailand,
almenacka,bio,bäddset,kläder,nessesär,smycken,köksgrejer,pyjamas,termosmugg (perfekt i bilen),böcker (självklart med på resan), veckoplanerare mm :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback