Vingåker



Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men det fina vädret
gör att man inte vill sitta inne !

Påsken är förbi, rätt skönt tycker jag!
Jobbat hela påsken så ingen fest för min del!

Efter jobbet i söndags kom jakob och hans kompisar och hämtade
mig så åkte vi och handla massa gottit för grillen!
Blev hasselbackspotatis,marinerad kycklingfilé ,majskolvar och färska championer :)
Satt ute tills solen gick ner, då gick vi in och såg Snabba Cach!

I måndags var det strålande solsken, men vi hoppade ändå in
i bilen som tog oss till Vingåker ! Jag,jakob , Micke och Jerker
var det som åkte.
Jag hittade bara två linnen, och lite träningskläder till pappa.

På vägenhem blev vi stoppade av polisen, dom stod i buskarna och gömde sig =P
3600:- i böter, 3 km/h från att bli av med körkortet , tur att det inte var jag som körde !

Har även blivit en tur med motorcykeln, första i år :D
Nu börjar jag längta lika mkt som Jakob tills hans vattenskoter kommer ;)



                                          

// emsy


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback