Tvätt



Javisst vettni, tvättningen är i gång !
Ett litet lagom berg hade jag fått ihop så lika bra att tvätta
innan man får stå i dagar innan allt är borta ;)

Börjar fyra idag tror jag, inte helt omöjligt att det blir tidigare..
Lite små jobbigt att inte riktigt veta vågar knappt göra något, för
man vill ju så gärna börja tidigare :)

Skulle det inte vara strålande solsken idag ??:(
Hoppas på fint väder i helgen då Emsy är leedig !!!!
På  fredag jobbar jag 13-22 ( drömpasset ), på lördag
8-14 ( drömpasset ) , efter lördagspasset ska jag hem
till mamma och pappa och få grillat :D första i år..!
Sen på kvällen verkar det bli några glas ! :)


                                                 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback