SUP(ER) HELG




Vilken underbart rolig helg jag har haft, riktigt längesen jag hade
så suuupeeer kul!! :D
I lördags fyllde min underbara pojkvän år, så ställde klockan
så jag skulle hinna gratta honom med frukost och paket innan
jag skulle börja jobba :)
Slutade kl 2 så direkt efter jobbet blev det lunch hos Jakobs
Mamma och Sambo!
Hem för en snabbdusch och sen åka direkt till Jakobs pappa
för tårta och kaffe :)

Sen åkte vi till jakobs kompisar och snackade lite, vi hade inte bestämt vad
vi skulle göra på kvällen, antingen skulle det bli några glas, lr så tänkte vi
åka och hyra film och bara ha det mysigt hemma..
Blev det först nämnda =P...
Efter några glas (flaskor ) körde bror min oss ner till Mumma..
Alltid lika kul och alltid lika mkt folk.
När det stängde vid 1-tiden fick vi höra att Elins mamma (min faster)
dansade på deras bar där hemma..så Elin bjöd hem en bunt hem till
henne...Riktigt jävla kul blev det ! bra musik, fri bar, biljard och massa massa
dans !!!
Vid fyra tiden (?) stängde baren så vi drog vidare till micke, där stannade
bara jag och jakob en liten stund sen ringde vi taxi :)

Ja det blev verkligen en toppen helg !!




Hahha denna fick ja se dagen efter att jag hade tagit =P faster Gunilla och Jakob !
Nu kanske ni förstår nivån på det hela...när vi skulle komma in var jakob tvungen att
låta som ett rovdjur...haha!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback