Soooool



Man börjar bli bortskämd med att vakna till underbart väder :)

Hade en riktigt bra torsdag igår!
Började dagen med lite solning och mamma och pappa, tyvärr
blåste det lite kallt på morgonen så tog en promenad i stället
och mötte Malin på stan ! Gick runt lite i affärer ( tar 5 min )
sen satte vi oss på en uteservering och gassade !
Hann bryta några snabba ord med Josse och Marre som kom förbi
när jag skulle börja jobba !

När jag slutat jobba blev det god mat med josse och Malin
på buffalos uteservering. Blev lite kallt i slutet men hade med mig Steffie
så vi fick stå ut =P...trevligt var det iaf :D

Denna helg jobbar jag fre-sön så ingen fest denna helg heller,
men nästa kör vi all in..:)

Ne börjar jobba klockan 1 så ska försöka göra något vettigt innan dess,
slutar kl 22 så efter jobbet kanske det blir ett glas vid hos Josse öppnar
ju på lördag men ett glas har ju aldrig skadat ?! :)





// Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback