Grill



Då var helgen över då!
Har varit en bra sådan även denna helg :)

Första grillningen i lördags eftermiddag, åh vad gott det var !
Efter det åkte jag hem för att göra iordning mig, sen gick jag
ner till stan för att börja förfesta hos Anna-Karin!
Gick ner till Mumma senare på kvällen, några gick till Statt
men dit vill jag inte gå,,vill hem så fort jag sätter min fot där =P..

I söndags var jag pigg faktiskt !:)
Hämtade min saknade Steffie som hade sovit hos mamma och pappa :)
När jakob hade golfat klart åkte vi och handlade , blev ett stopp på
mumma för brunch !
Sen hämtade vi upp Micke för den första glassen i hamnen !

Resten av kvällen blev lugn med mat och film! :)

Ska kanske fixa mig lite ,för klockan 11 börjar jag jobba !!



                         
                                                         


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback