Typiskt..


Idag när jag börjar kl 4 på Mumma så vaknade jag så klart kl 7..kroppen har vant sig så
de var bara att gå upp och brygga lite kaffe och starta dagen =)
Har rensat min garderob idag, hitta endel som jag saknat, men de ligger också kassar
med skit som ja ska slänga som bara tar plats som jag tänkt, kanske kommer ja ha den då....mm visst kommer alltid hänga där och skräpa!!

Igår shoppade jag ju lite med Mammsen i Skövde, hitta lite smått och gott, men finns
allt plats för lite shopping i Göteborg med ..:D
Längtar så tills på Lördag, känns bra att jag kan åka ner till Jakob också så slipper
han åka hit varje helg, man måste ju turasom lite !

ska ner till tvättstugan och hänga lite tvätt, sen ska jag laga lite Lasagne :D

/emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback