När kommer den??



Onsdag morgon, klockan börjar ringa kvart i 9...gick ut med steffie och var så där super trött och
bara lunka fram...tills jag kom hem och såg att kl inte alls var 9 utan 8...
Ställde kl för att Stig skulle hämta Steffie runt 9 tiden för att hon skulle följa med till stugan
i Värmland.
Och har jag väl gått upp så är det ingen idé att försöka sova igen, helt omöjligt.
Men nu har lilla prinsessan åkt och jag kanske kan sätta igång och städa, behövs
alltid när man har hund!
Sen ska jag fixa iordning mig och packa ner jobbkläder för blir fik och kik på stan
innan jobbet med Malin.

Sen undrar jag när min telefon behagar att komma, vill ha den nu :D
Alltid kul att sitta och pilla på ngt nytt .

Okej städning var det.
//emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback