Hallåå =)



Idag är jag på super duper bra humör.
Sitter i Bohus, i jakobs lägenhet med en kopp kaffe och en kärleksmums :D
Kom ner hit i lördags och åker hem imorgon...har varit jätte mysigt här!

Har varit inne i Göteborg två gånger och kikat i affärer och så
köpte jag även en Skjorta =). Andra gången träffade vi Rickard och Karolina.,
Förhoppningarna om att få resa vid jul var minimala när vi träffades...
alla resor är i stortsett slut, några enstaka kvar för 30 000 per person (!!!)

Men nu är det 99 % säkert att det blir Malaysia den 26 december.
Blir flygstol ner så fixar vi boenade på plats, lite spännande :)
Väntar bara på att Karolina ska få reda på att hon får ledigt, men jag håller alla tummar och tår jag kan!
Jag vill sola, bada, dyka, festa, äta god mat och åka på utflykter ...:D

Jakob går ju i skolan till klockan 4 så jag har varit så där super snäll och lagat
massa matlådor till honom, blev fläskfilé, korvstroganoff och köttfärsås än så länge..!

Ska nog snart gå en liten promenad och upptäcka Bohus ,,haha!

/ emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback