Gó kväll




Tror jag somnar sittande ...så otroligt trött, vet inte om det är för att jag jobbade
från morgon till kväll igår eller om det är sån där hösttrötthet??
Blir sängen tidigt idag öppnar ju imorgon med så måste vara pigg =)

Efter jobbet imorgon ska jag shoppa lite iskövde är det tänkt, tycker
jag är värd det efter allt jobb ;P....lite höst nytt behövs alltid i garderoben !
Ska ju iof till Gbg på lördag men vem har sagt att man inte kan shoppa två gånger? :D

Nu har jag äntligen fixat en sak som tyngt mitt hjärta ett tag..känns skönt..inte
så stor grej kanske...fattar inte varför jag stressar så för allt, är ju stressad bara
jag är hemma och ska kolla tv...kan inte sitta still en sekund..ja ska bara sätta på diskmaskinen,
dammsuga,torka av bordet,ta en springtur,ringa ett samtal..Snälla LUGNA ner dig!!!!
Usch nu blev jag stressad bara för att jag tänker på det, finns det ngt man kan göra???

Ne nog om detta, nu ska jag laga mig lite mat !
//emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

Djuuupa andetag stumpan :) du kommer få hjärtinfarkt om du inte slutar me stressen.. ska du ut i helgen?? :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback