Det var inte igår!!


Ja äntligen sitter jag har med min lilla dator, visst har jag internet nu på mobilen, men
lite halv jobbigt att sitta och skriva inlägg på den..
Jakob har fått ha datorn nere i Göteborg så han hade ngt att göra!
Han har laddat hem en jätte bra serie som ja ska kolla på lite senare ikväll tänkte jag =)

Den senaste veckan har jag öppnat varje dag på mumma, Tess som alltid har dagstiderna
är utomlands till på onsdag så jag har fått dom tiderna och de TACKAR jag för.
Jobbar ju bara kvällspass annars så riktigt skönt att sluta klockan 4 på dagarna
får ju hur mkt tid översom helst.
Har blivit en heldel fika med både karolina och Malin. springturer både ensam och med
mamma och pappa och så klart ett besök hos farmor och farfar =)

I fredags kom min älskling hem, jag gjorde hemgjord pizza och dukade upp med lite
extra gottit =) Så underbart när han är hemma, så på kvällen myste vi bara och njöt av att han var hemma.

Hela lördagen jobbade jag..på kvällen var jag bartender på jockes kompis svensexa riktigt kul faktiskt =)

Och hela söndagen njöt jag av jakobs sista dag hemma innan han åkte "hem ":(
På lördag åker jag ner till gbg/bohus och hälsar på honom, längtar massor redan!!<3

NU blir det biggest loser sverige....

// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback