Så där ja...


Gick upp vid 9 snåret, bryggde en stooor kopp kaffe för att vakna till.
Sen tog jag min lilla Steffie på en långpromenad!
Nu är vi hemma igen och sitter och äter frukost =)
Skulle tvättat idag, men kollade och jag hade inte så mkt som jag trodde,
är ju ledig måndag nästa vecka så tar det då i stället!

Sen hoppas jag att ni sett att ni fått inbjudningar via facebook.
Karolina kom hit efter att jag slutade jobbet igår så vi kunde fixa det.
Fast hon fick ju mest klia steffie som lägger sig på rygg och fjäskar som vanligt <3

Jobbar hela helgen som vanligt så de är på Mumma jag kommer spendera min helg.
Jakob kommer hem ikväll men det är inte förens på söndag jag kan umgås med honom, tur
att jag var nere hos honom i veckan !

Blir en fika med min bror innan jobbet sen, innan det måste jag städa lite!
                  
/ emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback