Rensat


Klockan halv 6 imorse körde jag jakob till tågstationen ..:(
Var riktigt trött , men när man väl gått upp är det svårt att somna om,
men lyckades efter ett tag att sova en extra timme!

Idag har jag varit ledig.
Långpromenad med steffie på morgonen så klart, gud vilket fint väder det har varit!
Sen mötte jag upp micke så tog vi en runda på stan, letar fortfarande present till mamma
och karro.. en present är klar men måste bli ngt mera!
Sen köpte vi hår färg så färgade jag mickes hår, tror ja ska bli frisör ;P

Nu har jag precis kommit hem, har varit på tippen med mamma och pappa.
Jag och jakob STOR rensa här hemma igår. Blev ett antal säckar!!!
Så nu finns det inget i skåpen som ligger för att man kanske kommer behöva det någon gång.

Imorgon blir det en fika med Lilla Ellie, hon har ju slutat på Mumma så träffar ju henne inte varje dag som jag gjorde förut :(
Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på.


ska nu äta min kyckling!
// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback