Mår fortfarande inte bra ..


Får bli en dag med pyjamas och täcke i soffan tills jag börjar jobba idag.
Är så tung i huvudet , och tror jag har feber också..:(

Sov inte alls bra inatt, vet inte om det var för att jag är sjuk lr för att jag inte
hade jakob brevid mig. .
 Han kommer fredag igen så inte långt kvar tills jag får krama om honom igen!

När jag och jakob var och shoppade i tisdags, så la jag mitt körkort och visa i hans
plånbok för orkade inte gå runt med väska, tror ni inte jag glömde dom sen?
Så nu har jag inget kort att handla med...:'( kanske lika bra det, så mkt pengar som jag har
spenderat denna vecka =P

ne nu hämtar jag täcket och brygger en till kopp kaffe!
god natt!
//emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback