host, host


Jag har gått och blivit sjuk, när hände detta sist?
Började känna redan på lördagskvällen när jag jobbade, och på
söndagen hade jag riktigt ont, nu har det gått över till extrem hosta :(

Tur att jag inte är hemma , utan att jag har någon som kan ta hand om mig :D

Igår ville jag inte ligga hemma fast jag tror de hade varit det bästa,( jakob gick i skolan) men
jag tog iaf bussen in till Gbg och gick runt och shoppa själv...
Riktigt skönt faktiskt, inte sista gången..och en måndag i göteborg är det
inte mkt folk så lunka fram i min egna takt :)
Hittade en klänning som ja tänkte ha när jag och Karolina ska ha vårat "födelsedagskalas" vecka 43 på lördag så boka inte upp er nu, inbjudningar kommer i veckan!
sen köpte jag två par örhängen, en jätte fin ring och en kuvertväska..super nöjd faktiskt.

NU är jakob och tränar lite, så jag ska dricka upp mitt kaffe och sen frächa till mig så
gått det går, sen ska vi åka till ett shoppinhcenter...mera SHOPPING :D
Ska försöka hitta present till mamma och karolina idag =)

Och imorgon åker jag hem, jobbar onsdag kväll så de är ett måste!
Och på torsdag ska jag träffa Karro och fixa inbjudningar
Och hela helgen jobbar jag...så extremt festsugen, har inte varit ute sen min semester!!!
Så jag längtar otroligt mkt till festen :D

//en sjuk emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback