God Jul


Vad i helvete?! Varför snöar det i oktober, brukar det göra det?
Har inget minne av att det varit snö på min födelsedag?
Skulle gå till affären imorse, lite halvjobbigt att lunka runt i snöslasket och
vinterskorna är inte framme än, och tänker inte ta fram dom än. De är höst =P

Idag kommer äntligen mitt hjärta hem. Har saaknat honom så otroligt mkt, har varit
riktigt jobbigt denna vecka. Ska njuta fullt ut denna helg med honom <3
Slutar 23 ikväll och då hinner man ju inte umgås så mkt , men äntligen slipper jag sova själv.
Imorgon jobbar jag 9-14.30 så på kvällen ska vi till mamma och pappa och äta och dricka gott.
Hade tänkt och dra ut , men vet inte riktigt hur jag ska göra, får se lite hur man känner imorgon
vill ju som sagt umgås med jakob, nästa helg är ju min och karolinas fest och då blir det ju inte så
mkt umgås så tror minsann att det får bli en myshelg!

Så nu dricker jag mitt fjärde (?) glas kaffe för att piggna till, går så där faktiskt.
Ska snart fixa och trixa innan jobbet kallar.

Ha en bra helg !

/ emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback