Ooops...


Ja då var helgen över, vilket också betyder att jakob är tillbaka i Göteborg.
Alltid lika jobbigt att pussa han hejdå, saknar hans närhet här hemma!
Som tur var kom han hem redan på onsdag så vi har fått rätt många dagar ihop ändå!

I fredags slutade jag kl fyra, så vi gick på stan och gjorde sen mat när vi kom hem.
Sen gick vi till Jakobs pappa och kollade idol.

Öppnade på lördagen och slutade kl 2.
Jätte laddad inför kvällen, för laddad....
För lite mat för mkt alkohol slutar inte bra..Usch var ingen rolig natt alls..

Det tog ett tag på söndagen innan man var människa igen. Sov till
tolv när gjorde jag de sist? Åt lussebulle till frukost så ja piggna till lite=P
Mat hos Jakobs mamma och Peo vid tre tiden, lite svårt att få i sig maten men
de gick ...
På kvällen gjorde vi mat och bara myste framför en film!

Nu har jag precis kört ett pass på min crosstrainer, så får bli
en dusch sen tänkte ja hälsa på Farmor och farfar!
// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback